عمومی

تفاوت شامپو سولفات و بدون سولفات چیست؟ آیا سولفات به مو آسیب میرساند؟

 

به زمانی تصور می شد که سولفات ها سرطان زا هستند، اما این فقط یک شایعه است و واقعیت ندارد.

محصولات حاوی سولفات حتی اگر برای موی شما عالی نباشند، چندان مضر نیستند.

با این حال، سولفات ها می توانند موی شما را خشک کرده یا برای موی شما بسیار خشن باشند. اگر می خواهید درخشندگی و نرمی طبیعی موی خود را حفظ کنید و سلامت مویتان را بهبود بخشید، باید از شامپوی بدون سولفات استفاده کنید.

آیا می شود هر روز مو را با شامپوی بدون سولفات بشوییم؟

شستشوی روزانه مو فقط زمانی ضروری است که موی شما بسیار چرب باشد. خشک یا چرب بودن موی شما بستگی به بافت موی شما دارد.

در حالی که استفاده طولانی مدت و روزانه از شامپوهای حاوی سولفات می تواند مو را خشن و شکننده کند، بنابراین از شامپو و نرم کننده فری سولفات می توانید هر روز بدون آسیب رساندن به مو استفاده کنید.

افرادی که دارای پوست و موی حساسی هستند، می ‌توانند از شامپو سولفات فری استفاده نمایند، لازم به ذکر است که بگوییم کسانی که از شامپوهای سولفات دار استفاده می ‌کنند اغلب رطوبت طبیعی پوست خود را از دست خواهند داد، به ‌همین دلیل برای درمان و مراقبت از موی خود باید شامپوهای بدون سولفات را امتحان نمایند.

شامپوهای فری سولفات در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ ها ویژگی ‌های خاص خود را دارا هستند، البته باید این را بدانید که بسیاری از این شامپوهای فری سولفات همچنان ترکیبات سولفات را دارا هستند.

مطلب پیشنهادی برای شما:   راهنمای انتخاب لوازم منزل و آشپزخانه

لازم به ذکر است بگوییم که استفاده از محصولات طبیعی و کاملا فاقد سولفات می ‌تواند به شما کمک کند که دچار عوارض جانبی نشوید، این شامپوهای بدون سولفات معمولا تفاوت زیادی با شامپوهای سولفات دار دارند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید شامپو بدون سولفات صادراتی به وب سایت شرکت آسارا تولید کننده محصولات گیاهی مراجعه کنید.